Frukt på hjernen

Lerum og Bates United har jobbet ut et nytt filmkonsept som debuterer på lufta i disse dager.

15338 1a045 original

Kreatørene Lin Strømsheim og Katja Krogh, som for anledningen velger å titulere seg selv som «smårips», sier følgende om konseptet som de har utviklet:

Vi tror på å skape sjarm rundt herkomsten til Lerum og ta eierskap til «saftbygda», som Sogndal allerede er godt kjent som.



Engasjement
I saftbygda er nemlig engasjementet og entusiasmen rundt frukt og bær veldig stort. Innbyggerne har levd og åndet med Lerum i over 100 år, noe som selvfølgelig har gjort at de har fått frukt og bær litt på hjernen.

Det har vært en utrolig inspirerende og morsom jobb. Hele Sogndal har vært i sving og det er ikke ofte man opplever et slikt engasjement fra kunden, sier teamet.

Salgs- og markedsdirektør Sigbjørn Stedje understreker at det viktigste er at filmen kommuniserer verdier som er naturlige for Lerum, og sier han gleder seg over det nye konseptet som han mener skiller seg godt fra konkurrentene.

Disse var medvirkende:

Byrå: Bates United

AD: Katja Krogh

Tekstforfatter: Lin Strømsheim

Regissør: Ubbe Haavind, Trøbbel

Konsulent: Tor Anton Bjørge/Geir Modum

Prosjektleder: Linn Veronica Rønning

Ansvarlig hos kunde: Sigbjørn Stedje og Grethe Lerum

Involverte byråer

22419 a32cc original

Bates