Europarks reklamefilm viser et parkeringhus fullt av personale som legger sin synlige elsk på det som kan rulle og gå av biler. AD Jarle Hetland Bjørlin i Suburbia forsøker å tegne og forklare, men innrømmer at han har problemer med å formulere seg. Ikke først og fremst fordi han er AD, men fordi det er mandag morgen.
– Produktet Europark selger er av lavinteresse når man ikke trenger en plass. Og når man har stått for lenge er det bøtene man husker. Vi tenkte at vi måtte overdrive og gå rett i sakens kjerne til hva som er Europarks levebrød, nemlig biler. We love your car!
Teamet bak filmen:
Tekstforfatter Camilla Watz Johannessen
AD Jarle Hetland Bjørlin
Tekst assistent Henrik Berg Slang
AD assistent Simen Dieserud Thornquist
Konsulent Jarle Ring
Prosjektleder Merethe Brunsell
Produksjonsbyrå Motion Blur, ved Richard Patterson
Regi LIFF
Involverte byråer
Suburbia