Tribal DDB lanserer Klikk.no

Lanseringen av Hjemmet Mortensens storsatsing på nett foregår i stor grad via tradisjonelle medier.

13933 42d41 original
13934 5c0ba original
13935 d2890 original
13936 62299 original
13937 c2640 original
13938 9e03a original
13939 966d2 original
13940 88df1 original
13941 c0838 original
13942 71591 original

Ved siden av mer taktisk webannonsering har vi valgt å henvende oss direkte til våre mange og trofaste bladlesere, for å fortelle dem at det nå har åpnet seg et nytt innholdsunivers som inneholder mye mer av det de allerede er interesserte i, sier markedssjef i Klikk, Kristine Helander.

Lars Bjørge, rådgiver og daglig leder i Tribal DDB, forteller om en kampanje som ble mer analog i uttrykket en det byrået normalt sett håndterer.

Utfordringen har vært å på en enkel og tydelig måte visualisere koblingen mellom alle de ulike magasinene og nettstedet, samt å skape forventninger til interessant innhold innenfor alle temaområdene, sier Bjørge.

Annonseserien omfatter hele 11 temaannonser og 39 magasinannonser. Du kan se et utvalg av begge typer i mediespilleren.

Arbeidsgruppen hos Tribal DDB har besått av:

AD Pål Jespersen (DDB), tekstforfatterne Eystein Ruud og Fred Hauge, rådgiver Lars Bjørge, prosjektleder Hanna Vestvik og fotograf Kjetil Hasselgård.

Klikk plusstegnet nederst til høyre i mediespilleren for å se annonsene med større visning.

Involverte byråer

87032 eb28c original

NORD DDB