Ved siden av mer taktisk webannonsering har vi valgt å henvende oss direkte til våre mange og trofaste bladlesere, for å fortelle dem at det nå har åpnet seg et nytt innholdsunivers som inneholder mye mer av det de allerede er interesserte i, sier markedssjef i Klikk, Kristine Helander.
Lars Bjørge, rådgiver og daglig leder i Tribal DDB, forteller om en kampanje som ble mer analog i uttrykket en det byrået normalt sett håndterer.
Utfordringen har vært å på en enkel og tydelig måte visualisere koblingen mellom alle de ulike magasinene og nettstedet, samt å skape forventninger til interessant innhold innenfor alle temaområdene, sier Bjørge.
Annonseserien omfatter hele 11 temaannonser og 39 magasinannonser. Du kan se et utvalg av begge typer i mediespilleren.
Arbeidsgruppen hos Tribal DDB har besått av:
AD Pål Jespersen (DDB), tekstforfatterne Eystein Ruud og Fred Hauge, rådgiver Lars Bjørge, prosjektleder Hanna Vestvik og fotograf Kjetil Hasselgård.
Klikk plusstegnet nederst til høyre i mediespilleren for å se annonsene med større visning.
Involverte byråer
NORD DDB