Trofast mot ost

Try har laget nytt kommunikasjonskonsept og nye reklamefilmer for Norvegia.

13663 baae2 original
13664 f744c original
13665 1aef0 original

Norvegias nye konsept springer ut i fra setningen «Noen forhold varer livet ut», en setning som ikke bare er fin å lage reklame på, men som også er en sannhet i forhold til selve produktet, melder byrået.
Det er et pålegg de fleste av oss spiser gjennom hele livet, sier Jørgen Bøhle Bakke, som står bak konseptet sammen med Ester Hjellum, Kjetil Try og Einar Fjøsne.

På konsulent- og prosjektsiden står Eivind Moe og Cecilie Thue.
Morsomt å få jobbe på noe så erkenorsk og folkekjært som Norvegia, sier Ester Hjellum, nylig hjemvendt AD fra 10 år i London.

Den første filmen begynte å gå i sommer, og markerte seg etter bare noen ukers visning som en av Norges mest likte reklamefilmer i første halvår, ifølge Mediacoms målinger for Dagens Næringsliv. I disse dager slippes også to kortere versjoner, og disse kan du se i mediespilleren.

Team:

AD: Ester Hjellum
Tekst: Jørgen Bøhle Bakke
Konsulent: Eivind Moe
Prosjektleder: Cecilie Thue
Kundeansvarlig hos Tine: Siw Flaaten & Frode Fimreite

Filmen en produsert av 4 ½
Regi: Marius Holst
Produsent: Turid Øversveen
Produksjonsleder: Mette Waaberg

Involverte byråer

Frame

TRY