DnB NOR introduserer tjeneste Bank i Butikk for å gjøre bankens tjenester mer tilgjengelige for folk flest.
I radiokampanjen, som er utviklet av DDB, tar man utgangspunkt i at det finnes mange andre forsøk på å kombinere to typer tjenester som er mindre heldige. Som for eksempel tannlegekontor og squashhall.
Gode og dårlige kombinasjoner danner grunnlaget for disse spottene for Bank i Butikk.
Spottene er produsert av Verdens Sterkeste Mann ved Ole Peder Henriksen. Kjetil Røst Nilsen står for lyddesign, mens Sigmund Falch har regi.
Kampanjen er utarbeidet av DDB ved kreativt team Morten Foss og Bjørnar Buxrud, med Tor Arnø som rådgiver og Venke Lund som prosjektleder.
Ansvarlig hos kunden er Kjetil Botten Skogly og Nils Ivar Jacobsen.
Klikk på «neste»-pilen i mediespilleren for å høre de seks radiospottene.
9078031b-9553-4baa-869d-23858e5e543f.mp3
7d6a4337-63c3-4d5e-9fd0-e49f54c9f9b4.mp3
ed3f9399-9098-49c6-8a8c-2a8a25de6769.mp3
c7b40499-defa-495e-b987-a1f4338f5594.mp3
9dbc4d48-8bdf-44e1-b559-ce302c0cb0b3.mp3
c12b293a-ff0c-4399-b9d8-794e3af6f520.mp3
Involverte byråer
NORD DDB