Amex til tjeneste

Uncle har utarbeidet en engelskspråklig annonse- og boardskampanje for American Express.

16459 5b1b7 original
34951 59b77 original

Utgangspunktet for kampanjen var å få frem at American Express er så mye mer enn et betalingskort.

American Express er ikke bare leverandør av verdens mest prestisjefylte betalingskort, de er også nøkkelen til førsteklasses service, gode råd og uvurderlig hjelp, hvor enn medlemmene befinner seg i verden, forteller kreativ leder Frank Nystuen.

For å få frem dette, har Uncle utarbeidet konseptet «Get used to being spoiled.»

Vi ønsket å kommunisere unik service på en annerledes måte, og med en stil og tone som kler en merkevare av dette kaliberet, forteller Nystuen.



Første del av kampanjen kan nå beskues på OSL Gardemoen, og i nasjonale og internasjonale reise- og livsstilmagasiner.



Involverte:

AD: Anders Asheim/Terje Jacobsen

Tekstforfatter: Frank Nystuen

Illustratør: Ingvild Gillerdalen

Prosjektleder: Stian Johansen

Konsulent: Rune Skalstad

7f17208c-3c9e-496a-a411-c6f731265e3e.pdf

16460-28b31-original.pdf PDF, 478.904 KB
Last ned

Involverte byråer

Uncle Grey Oslo