T-skjortene er brukt for å beskrive hvor forskjellige treningsbehov kjeden kan dekke med sine programmer, og ikke minst inspirere folk til å reflektere litt mer over hva de har lyst til å oppnå med treningen sin.
Siden vi hadde satt oss som mål å bruke de slitte plaggene i sin originale form, gikk en stor del av jobben ut på å lete etter de riktige T-skjortene og singletene. Her fikk vi god hjelp av fotograf Sigve Aspelund, forteller Dagmar Kollstrøm, AD i Ernö.
Radiospottene er forøvrig basert på en idé laget av to elever fra Westerdals som hadde minipraksis hos oss, legger hun til.
I mediespilleren: Fem utendørsboards og tre radiospotter.
Team fra Ernö har vært:
Tekst: Dagmar Kollstrøm, Ulrik Solum Waagsether, Sven Arild Storberget
AD: Trond Vestengen, Sindre Veseth Foss, Morten Fredagsvik
AD-assistent: David Richardson
Prosjektleder: Marie Bjørnskau
Konsulent: Odd Rune Farsund
Fotograf: Sigve Aspelund
Verdens Sterkeste Mann:
Regi: Espen Nordal
Lyd: Kjetil Røst Nilsen
Produsent: Cathrine Boije
Ansvarlig hos kunde: Svein Optjernsberget og Hilde Børufsen
bfdc4bf8-5591-4649-9c20-3a753c4bd561.mp3
bf389465-6b10-40bd-bfc8-278cb411c252.mp3
5a4ac43e-b1c4-48e5-af9f-174217e95f41.mp3
Involverte byråer
Ernö