Leveringsklar

Da Posten vant Stellapris i fjor høst uttalte juryen at «det nye reklamekonseptet til Posten er eksempel til etterfølgelse». Nå kommer fortsettelsen i form av en ny reklamefilm.

16777 d0f07 original

Filmen skal videreføre konseptet og bidra til å styrke Postens omdømme.

Målsettingen er å styrke Postens omdømme gjennom å lage en sjarmerende og engasjerende profilfilm som kommuniserer at våre ansatte lever for å levere, forteller Markedsdirektør Gro Myking i Posten.

Posten har aldri oppnådd så høy oppmerksomhet rundt sine budskap som etter lansering av sitt nye konsept. Det har dessuten bidratt til økt stolthet internt hos de ansatte i Posten Norge, melder logistikkgiganten.

Den nye reklamefilmen har fått navnet «Invitasjonen», og forteller historien om en liten gutt som overvinner en rekke hindre for å få levert en bursdagsinvitasjon til en jevngammel jente. I avslutningsbildet ser vi gutten som voksen postmann, og forstår at han alltid har vært over gjennomsnittlig dedikert i forhold til dette med å levere.

Team fra McCann:

AD: Kjetill Nybø

Tekst: Carina L. Lindberg og Sigurd Solberg

Rådgiver: Paal Tarjei Aasheim

Prosjektleder: Merethe Brunsell

Byråproducer: Beril Holte Rasmussen

Produsert av Einar Film & Fortellinger:

Regissør: Morten Tyldum

Produsent: Guri Neby

Musikk: Lars Kilevold

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo