Gull i potet
Maarud har i samarbeid med McCann og SDG utviklet «Proviant», et produkt basert på innsikten: «Det er dumt å ta avgjørelser på tom mage.» Kampanjen ble introdusert med et OL-bilag i Vi Menn.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Det var OL og det var pottissesong. For å introdusere Proviant inn i sportsverden kjøpte vi alle annonsene i OL-bilaget til Vi Menn og lagde et slags løp fra første til siste side, forteller Tore Woll og Erlend Kloumann Høiner.
Vi hadde også seks småannonser med lappen og budskap rettet mot temaet på den siden, «ikke bruk stav på tom mage» og så videre.
Kreativt team: Tore Woll og Erlend Klouman Høiner
Konsulent: Paal Tarjei Aasheim
Prosjektleder: Merethe Brunsell
AD-assistenter: Rune Tyvold og Cathrine Ulrikson
Foto: Sebastian Ludvigsen
Involverte byråer
McCann Oslo