DnB NOR. Bank fra A til Å

Arbeid av TRY og Apt

DnB NORs konsept skal spenne over enormt mange produkter, løsninger og tjenester til forskjellige aldersgrupper, kundebehov og målgrupper

DnB NORs konsept skal spenne over enormt mange produkter, løsninger og tjenester til forskjellige aldersgrupper, kundebehov og målgrupper. Utfordringen var å lande et konsept som viste DnB NORs bredde, samtidig som vi måtte kunne være konkrete. Løsningen lå i det konkrete. Med konseptet ”Bank fra A til Å” har vi lovet oss selv en ting: Vi skal aldri lage kommunikasjon uten at det lander i et produkt eller en tjeneste. Altså et ord, som alfabetisk går innunder konseptet ”Bank fra A til Å.” Summen av alle ordene, viser bankens bredde, og utgjør bankens profil. Til syvende og sist handler altså ”Bank fra A til Å” om erkjennelsen at alt vi gjør er profilerende.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.