En gang utfordrer. Alltid utfordrer.

Arbeid av McCann Oslo og MediaFront

NetCom hadde i løpet av de siste årene blitt mer og mer utydelige, og fremstod mer og mer som en blek kopi av Telenor

NetCom hadde i løpet av de siste årene blitt mer og mer utydelige, og fremstod mer og mer som en blek kopi av Telenor. Sannheten var faktisk at NetCom i lang tid hadde drevet innovasjonen i telekom-kategorien, men de følte det var håpløst fordi de alltid ble kopiert av Telenor uansett hva de gjorde. Vi måtte minne folk på hvem som var den originale utfordreren til Telenor, for å igjen skaffe NetCom en tydelig utfordrerposisjon i markedet. Derfor var det vikitg å se helt annerledes ut en Telenor, snakke på en lett og leken måte, og å være den lille irriterende lillebroren de jo egentlig alltid har vært. Denne annonseserien markerte starten på “nye” NetCom. En gang utfordrer. Alltid utfordrer.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.