For alt vi har. Og alt vi er

Ernö er klar med ny omdømmekampanje for Forsvaret.

16826 f1b52 original
16827 7d520 original
16828 3e369 original
16829 c8905 original
16830 8fddf original
24169 d1e15 original

Bakgrunnen for Forsvarets omdømmekampanje er mangel på helhetlig forståelse for hvilken rolle Forsvaret spiller i samfunnet. Når kunnskapen om Forsvaret er lav, øker også likegyldigheten. I dag forbinder mange Forsvaret med deltakelse i internasjonale operasjoner som for eksempel Afghanistan, men Forsvaret er også et vern av våre viktigste verdier: Våre barn, vår natur, våre rettigheter, likeverd, demokrati, ytringsfrihet og alt som betyr noe for oss. Kampanjen skal sette Forsvaret i nytt lys, og den skal gjøre oss nordmenn mer bevisste på hvorfor vi har et forsvar.

Kampanjen består av seks annonser.

Involverte hos Forsvarets Mediesenter:

Underdirektør/sjef Forsvarets mediesenter Tom Ovind

Orlogskaptein/avdelingsleder avd for

markedskommunikasjon Michael Bruteig

Fung avdelingsleder avd PR- og

Informasjonsavd Ole Angell

Nettredaktør forsvaret.no Marthe Berge

Fung avdleder Multimedia Peder Aaserud Eikeland

Kaptein/markedsfører Kristian Bakke Haugen

Kaptein/markedsfører Kim A. Gulbrandsen


Involverte byråer

47602 a5af7 original

Ernö

Utmerkelser

  • Gullblyanten 2011 Samfunn

  • Gullblyanten 2011 Profil