Sol i Sunniva
McCann og Sunniva lanserer i dag et nytt konsept og et nytt prosjekt. Konseptet heter Sol i Sinnet, og prosjektet går ut på å løfte frem de blide bussjåførene.
Aktuelt byrå
McCann Oslo
Hvis man løfter blikket så er det få ting som gjør nordmenn mer glade enn sol, og er det en ingrediens Sunniva juice har så er det akkurat det. Frukt proppfulle av sol. Denne bivirkningen av å drikke juice gjør oss i litt bedre humør, vi tenker nok ikke så bevisst på det, men det er unektelig en latent sannhet, sier Line Eide-Fredriksen, markedssjef i Sunniva.
Derfor ser vi på oss som en leverandør av positive ting, ikke bare av juice. Vår jobb blir da ikke bare å selge juice, men å spre godt humør. Vi valgte å sette fokus på blide bussjåfører som selve symbolet på sol i sinnet, noe vi vil at det skal være flere av, og håper at det vil dukke opp enda flere blide sjåfører fremover.
Sol i sinnet. AD Erlend Klouman Høiner forteller at konseptet handler om glede, og at det er et av de store fortinnene ved Sunniva juice.
God juice gjør noe med humøret, det er sol fanget i en kartong, noe alle nordmenn higer etter. Det er det Sol i Sinnet handler om, sier Klouman Høiner.
Team: Tore Woll, Erlend Klouman Høiner, Jens Petter Århus, Stein Simonsen og Torstein Greni
Rådgiver: Janne Espevalen
Prosjektleder: Camilla von Borcke
Regi: Kristoffer Carlin
Produsent: Jannecke Nordskog
Produksjonsselskap: Paradox.
Involverte byråer
McCann Oslo