Norwegian gjør det ikke vanskelig

Fem nye filmer fra Kitchen som trekker fram fordelene ved å reise med Norwegian (basert på superenkel forskning).

15219 289b2 original
15220 9ee34 original
15221 29019 original
15222 7c99c original
15223 8e8f8 original

Ifølge Kitchen er Norwegians filosofi ikke komplisert; den handler om å gi folk muligheten til å fly billig. Ved å tilfredsstille dette behovet har Norwegian gått fra å være en liten offensiv utfordrer til å bli blant Europas største lavprisselskaper. Utover lav pris har Norwegian en rekke andre fordeler. Alle utviklet helt uten bruk av tung forskning, men av den enkle grunn at det er fordeler kundene ønsker.

– Vi har etter hvert blitt et stort selskap som hver dag skal gjøre reisen enkel, behagelig og billig for veldig mange mennesker. Derfor har også listen over hva vi tilbyr blitt lengre med årene, forteller Britt Skjeppestad, markedssjef i Norwegian.

I Norwegians nye filmkonsept, som består av mange filmer, ser vi superenkel forskning i praksis. Vanskeligere enn det er det ikke.

Produksjonselskap har vært Acne, og symboler er utviklet i samarbeid med Anti.

Kitchen

AD: Eirik Stensrud, Torkel Bjørnstad Sveen

Tekst: Thomas Askim, Ola Øvrelid

Konsulent: Rune Roalsvig

Prosjektleder: Ellen Sørnes Hilleren

AD-ass: Christian Lauritzen, Marius Hanstad

Planner: Sten Bråthen

Byråprodusent: Caroline Werring Otnes

Acne

Regi: Henrik Sundgren

Produsent: Petur Mogensen

Vizeum: Kine Werenskiold, Tove Hennie

Ansvarlig Norwegian: Britt Skjeppestad, Kaia Furumo, Stine Steffensen-Børke


Involverte byråer

87152 b889b original

Publicis Kitchen