Med kampanjen «Noen har flaks her i livet, men for alle oss andre kan det være lurt å spare litt», ville DNB at flere skulle opprette faste spareavtaler, og ikke bare tro at alt kommer til å ordne seg selv. Inspirert av gamle flipperspill bygget vi derfor et fysisk tilfeldighetsspill hvor du kunne teste flaksen din og vinne 250 000 kr.
Vi gjorde det svært vanskelig å vinne.
De som hadde spilt (og tapt) I ImpossiBall ble vist personaliserte bannere på VG der vi ba om å få ringe dem med en alternativ vei til rikdom: En spareavtale.
PS:
Det er viktig å legge til at vi på ingen måte kunne bruke Clooney i denne kampanjen, da hans avtale kun gjaldt film.
De som hadde spilt (og tapt) I ImpossiBall ble vist personaliserte bannere på VG der vi ba om å få ringe dem med en alternativ vei til rikdom: En spareavtale.
PS:
Det er viktig å legge til at vi på ingen måte kunne bruke Clooney i denne kampanjen, da hans avtale kun gjaldt film.
Involverte byråer
TRY Apt
Utmerkelser
-
Gullblyanten 2011 Finans