Tentamen på to minutter

Et økende behov for lærere innen realfag gjorde at vi i år valgte å fokusere på et selvsagt, men litt forsømt faktum: lærere må være kunnskapsrike.

23417 814b5 original

Kampanjen «Har du det i deg» er inne i sitt fjerde år. Kampanjen har fungert godt, men et økende behov for lærere innen realfag gjorde at vi i år valgte å fokusere på et selvsagt, men litt forsømt faktum: lærere må være kunnskapsrike.


«Har du det i deg» er et spørsmål med to mulige utfall, og kun de beste i blant oss bør få det positive. Løsningen er en HTML-basert kanvastest som fungerer svært godt på de fleste skjermer, og da spesielt mobil og nettbrett.

Testen er basert på ungdomsskolepensum, men uten at den skal være for lett. Læreryrket er nemlig ikke for alle.

Involverte byråer

94321 c284c original

TRY Apt

Utmerkelser

  • Gullblyanten 2012 Design - Interaktivt