Djuice skifter ham

Arbeid av Bleed og TRY

Djuice har etablert seg som en lavprisaktør i det norske markedet, noe som har gitt uttelling i kundetilstrømming. Nå skal selskapet øke oppmerksomheten.

– Vi er enkle og billige, det har mobilbrukere i Norge lagt merke til. Med den nye profilen vi nå kommer med, skal enda flere få øynene opp for oss, sier markedssjef Thomas Barre i djuice.

Fredag lanserte djuice både ny visuell identitet, signert Bleed, og et nytt kommunikasjonskonsept utviklet av Try.  Den nye visuelle identiteten skal skille djuice tydelig fra konkurrentene i markedet.

Kommunikasjonskonseptet skal danne rammen for all kommunikasjon framover. Sammen med Animasjonsdepartementet, og animatører fra Aardman, har Try utviklet et filmkonsept med to sjarmerende plastelinafigurer som skal sørge for at folk får øynene opp for djuice sine enkle og gode tilbud.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.