Store tunge filer fra Canal Digital

Canal Digital Kabel-tv bygger videre på suksessen til underholdningsportalen T-We, og lanserer ny reklamefilm produsert av TRY.

46267 c5b36 original

I desember 2013 lanserte Canal Digital Kabel TV underholdningsportalen T-We, med en serie nye tjenester som gjør tv-hverdagen betydelig enklere og mer fleksibel. Den nye filmen fokuserer på Canal Digital Kabel-tvs kundefordeler, med et glimt i øyet.

– Lanseringen har vært en suksess. Vi nærmer oss nå 50.000 kunder som bruker T-We-tjenestene, og vi har en betydelig økning måned for måned, forteller Torill Silkoset, markedsdirektør i Canal Digital Kabel-tv.

Med T-We flyttes tradisjonell TV inn i det sømløse og fleksible som dagens tv-kunder stiller stadig større krav til. Den største nyheten er at behovet for å planlegge tv-kvelden reduseres. Slår du på tv-en midt i TV2 Nyhetene, kan du nå med et par tastetrykk starte sendingen forfra. Gikk du glipp av den store premieren som alle snakker om i lunsjen, så kan du finne den i Ukesarkivet. Men dette er bare begynnelsen, den totale opplevelsen knyttet til T-We som underholdningsplattform lanseres i flere faser.

– Vi nærmer oss nå neste fase som innebærer funksjonalitet som gjør at kundene også kan flytte med seg T-We-innholdet til nettbrettet og mellom ulike tv-skjermer i hjemmet, fortsetter Silkoset.

Fordeler knyttet til bredbånd

Kundene får videre en fordel ved å kombinere T-We tjenestene med høyhastighetsbredbånd.

– T-We-tjenestene i kombinasjon med bredbåndshastigheter opp til 100 Mbps, gir våre kunder et tilbud som er godt tilpasset familiers forbruk av tv- og innholdstjenester. Dette er også fokus i den nye reklamefilmen, der vi ønsker å fortelle om hvilke muligheter man har som kunde hos Canal Digital Kabel TV på en underholdende og forfriskende måte, avslutter Silkoset.

Reklamefilmen er produsert av Motion Blur, med Eivind Salmon Holmboe på regi.