Oppfrisket Steen & Strøm Magasin

I forbindelse med nyåpningen har JCP Ignite utviklet kampanjen «Refreshed».

54632 e4b32 original
54635 98b41 original
54638 a2223 original
54641 35fd2 original
54644 fd2cd original
54647 d9e5a original
54650 49be8 original

Ærverdige Steen & Strøm Magasin gjenåpnet torsdag 27.november med flere nye butikker og ny underetasje med food court. I forbindelse med nyåpningen utviklet JCP Ignite kampanjen «Refreshed».

– Konseptet drar en kreativ parallell til digitale brukervaner og måten vi i 2014 oppdaterer oss på informasjon, ved å trykke refresh i en nettleser eller app. Vi ville dra Steen & Strøm Magasin i en litt yngre retning, samt vise at de nå er i ny utgave. I tillegg er magasinet fremdeles Oslos viktigste destinasjon for det aller siste innenfor mote og trender, sier Paul Little, kreativ leder i JCP Ignite.

Kampanjen går i kanalene utendørs i Oslo, samt papir og digitalt.

Involverte byråer

95769 9dfb8 original

JCP PRAD