Filmens oppgave er å vise helheten og bredden i Velferdsetatens tjenester. Utfordringen med oppdraget var å formidle en stor mengde informasjon og samtidig vekke følelser ved å komme tett på de ansattes og brukernes hverdagssituasjoner på en verdig måte.
Vår målsetting har vært å produsere en usminket film som speiler arbeidshverdagen til et utvalg av etatens 1.400 ansatte.
Filmens formål er å skape intern stolthet, bidra til rekruttering og til å brukes som presentasjon av Velferdsetaten i interne, og eksterne digitale kanaler.
Kommunikasjonssjef i Velferdsetaten, Hanne Røvig Schjold har mottatt flere hyggelige tilbakemeldinger etter internvisningen og viser til en av epostene hun har mottatt: «Sjelden har jeg blitt så stolt av å jobbe i kommunen, og stolt over medarbeidere». Sånne tilbakemeldinger gleder også oss som filmskapere.
Involverte byråer
Wemake