Mer moro i Nabolaget

I dag lanseres Nabolaget – et helt nytt spill fra Norsk Tipping, med trekning i et eget program på TV 2.

56593 e39a1 original
56596 7fa48 original
56599 e20f0 original

Siste Skrik står bak lanseringskampanjen som er basert på kommunikasjonskonseptet «Vinner du, vinner naboen. Vinner naboen, vinner du!». Kampanjen består av reklamefilmer, radiospotter, bannere, butikkmateriell og mye mer.

– Dette er en stor lanseringskampanje vi har gledet oss til lenge. Vi er stolte over at vi også fikk Vinni med på laget da han laget en sang til oss som heter «Nabolaget». Den har vi benyttet blant annet i filmene som ligger her. Målet med reklamefilmen er å få folk til å reflektere over naboer, naboskap og nabolag, da driveren i spillet i stor grad er moroa ved å vinne sammen med naboene sine, sier Tone Garmann, som er kreativt ansvarlig for kampanjen.

Reklamefilmen er produsert i samarbeid med regissør Stefan Faldbakken og Knut Jensen i White Rabbit.