UltiMoo

Arbeid av Oktan Orangeriet

Hvordan kunne vi hjelpe Q-meieriene med å få alle til å oppdage at UltiMoo er den ULTIMATE sjokomelken?

Vi var sikre på at dersom folk faktisk smakte UltiMoo, ville de kjøpe den igjen. Derfor utviklet vi i samarbeid med vårt digitale søsterselskap, Keyteq, et konsept med et «umulig» mål: Vi gir oss ikke før 100 % liker UltiMoo!

Vi laget en serie filmer om en ung, selvsikker selger og UltiMoo-fan som kommer med kreative forslag til hvordan UltiMoo kan markedsføres. Samtidig kjørte vi Google Display-annonser der folk kunne stemme på om de syntes UltiMoo var den ULTIMATE sjokolademelken. Annonsene viste live statistikk-stemmene som kom inn. I tillegg ble det delt ut gratis UltiMoo i de største byene.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.