Arbeider Det er vanskelig å gjette alder Målsetningen med Vinmonopolets nye kampanje er å få flest mulig ungdom i alderen 18-25 år til å vise legitimasjon uoppfordret. TRY for Vinmonopolet, 07.mars, 2016 Aktuelt byrå TRY Involverte byråer TRY Fantefilm Filmproduksjon Indianarane Musikk Hocus Focus Etterarbeid Andre involverte Eirik Sørensen Kreatør Finn Knudsen Kreatør Thomas Johanssen Grafisk design Edmundo Navasca Cruz Utvikler M Marte Heiersted Prosjektleder Annette Werner Produsent L Lars Mitlid Konsulent T Tor Markus Iden Produksjonsleder Vis mer + Besøk nettsted → Vær forberedt på overraskelser Arbeider • Per Høj for Storebrand Blomqvist gjør merkevaraktivering med med original vri i Bergens nye kreative storstue Nyheter • redaksjonen Pravda signerer med Meriam Braanaas Nyheter • redaksjonen Prosjektleder til Retail Factory Overganger • redaksjonen Kunnskap skaper suksess Arbeider • Peil for Sparebanken Møre I vår familie, så er vi STB! Arbeider • WAL for Stabæk Fotball Se flere artikler og arbeider