John Arne til Jojo-EM

Arbeid av Oktan Orangeriet

Oktan Orangeriet hjelper Betsson å bli det foretrukne spillselskapet for EM. Kampanjen frontes av Betsson-ambassadørene John Arne Riise og Tone Damli.

Med konseptet «Betsson elsker EM» er målet å ta hevd på selve EM-begrepet. Altså, ikke bare fotball-EM, men alle EM, fra jojo-EM til trikkefører-EM. Startskuddet for kampanjen er å oppfylle John Arne Riises drøm om å representere Norge i et internasjonalt mesterskap. Han fikk aldri gjort det landslaget i fotball, men ved hjelp av Betsson blir han nå Norges representant i jojo-EM som går av stabelen i Praha 20.mars. Hans debut i et internasjonalt mesterskap skal selvsagt dokumenteres. 

Merethe Krohn, brandmanager for Betsson i Norge, var ikke i tvil om at ideen måtte gjennomføres:

– Når man får en så morsom idé i fanget, må vi gå «all in». Det tok litt tid å overbevise John Arne om at han måtte delta, men etter hvert så han at dette kunne bli en morsom opplevelse. Nå trener han hver dag, sier hun.

Filmen med John Arne Riise er den første i serien av totalt fire filmer. Se den i mediespilleren.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.