Oslo begynner her

Nytt team på ny kunde: Hanne og Henrik bak første Dinamo-kampanje for Comfort Hotel.

72646 3c0e5 original
72649 b34f2 original
72652 2583d original
72658 780e3 original
72661 67d69 original
72664 53209 original

Comfort Hotel åpnet nylig nytt flaggskip på Karl Johan, og Dinamo står bak lanseringskampanjen. Comfort Hotel er en del av Nordic Choice Hotels, og tilbyr urbane og effektive hotellopplevelser for reisende som ønsker å bo sentralt i moderne og spennende omgivelser til en fornuftig pris.

Kampanjen er den første Dinamo gjør for hotellkjeden, og er samtidig første leveranse fra det nye teamet Hanne Martinsen og Henrik Berg Slang. Innsatsen omfatter boards, print og digitale flater.

– Kampanjen har blitt veldig bra. Hos Comfort Hotel Karl Johan tilbyr vi gjestene et perfekt utgangspunkt til å oppleve Oslo, som starter rett utenfor hotelldøren. Konseptet dramatiserer hva god beliggenhet gir gjestene. Vi har flotte naboer som tilbyr kvalitetsprodukter og -tjenester, som vi er stolt av å anbefale, sier Pouria Ruhi, Head of marketing i Comfort Hotel.


Involverte byråer

58579 11676 original

Dinamo AS