Kloner boligkjøpere for DNB Eiendom

Arbeid av JCP Ignite

JCP Ignite har bistått i utvikling av navn, visuell profil og den interne og eksterne kampanjen for Smart Solgt

Det utkjempes en digital kamp om kundene i eiendomsmarkedet om dagen, og nå har DNB Eiendom lansert et verktøy som treffer opptil 40 prosent flere boligkjøpere for kundene sine på nettet. 

JCP Ignite har bistått i utvikling av navn, visuell profil og den interne og eksterne kampanjen for produktet, som har fått navnet Smart Solgt. Kampanjen lanseres denne uken. 

– Smart Solgt er et teknisk avansert produkt som gjennom retargeting sørger for at rett boligannonse treffer rett interessent. Vi ønsket å dramatisere innsikten om at en viss type boliger tiltrekker seg en spesiell gruppe boligkjøpere, sier Kim Reksten Grønneberg, konsulent i JCP Ignite.

Gjennom to filmer produsert av Willy Nikkers, webbannere og uttak i sosiale medier vil målgruppen få se boligkjøperne multiplisere seg på underfundig vis. 

– Smart Solgt har den egenskapen at det rett og slett skaffer flest av de mest relevante boligkjøperne. JCP Ignite har klart å skape et lekent, kreativt univers rundt dette, som vi har stor tro på at vil fungere bra i sosiale medier, sier Therese Frogner Sverre i DNB Eiendom.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.