Kollektivreisen til julestjernen

Arbeid av McCann Oslo

Ruter har fått med både Askepott, prinsesse Gulltopp og julenissen på laget i årets julekampanje.

Desember er høysesong for gjøremål og festligheter, og de fleste har tusen ting som skal på plass før de tusen julelys kan tennes. Ruter ønsker å være en naturlig del av førjulstiden og et alternativ til bilen i julestria. Med årets julekampanje vil de spre julestemning og samtidig minne om det gode kollektivtilbudet, enten du skal på slottsball, julebord, finne julegaver eller julestjernen. For å realisere ideen fikk de med seg noen av landets fremste juleambassadører. 

– Det var utrolig gøy at selveste julenissen, Askepott og prinsesse Gulltopp tok seg tid til å bli med, og at de endelig ville vise frem hvordan de egentlig reiser! For julenissen og prinsesse Gulltopp er det jo midt i blinken at vi har 4000 holdeplasser, og for Askepott er det viktig med hyppige avganger så hun rekker hjem før slaget 12. De er alle gode representanter for vårt produkt og vi er strålende fornøyd med samarbeidet, kommenterer Lisa Andersen, markedskonsulent i Ruter

Palookaville står for gjennomføringen med Rune Bendiksen bak kamera og Storm Pedersen som stylist. Kampanjen kan sees i D2 og Aftenposten, samt ulike utendørsflater i hovedstadsområdet ut året.

Klikk på bildene for større visning.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.