DDB Oslo drar venner på trening for Fresh Fitness

Arbeid av DDB Oslo

Fresh Fitness har lansert Fresh Smart, et medlemskap hvor du kan ta med en venn på trening så ofte du vil.

Det nye samarbeidet mellom DDB Oslo og Fresh Fitness begynner å bære frukter, og byrået har nå utviklet kampanjen til det nye medlemskapet Fresh Smart for Norge, Sverige og Finland.

Fresh Fitness lanserte 27. desember Fresh Smart, et medlemskap hvor du kan ta med en venn på trening så ofte du vil. DDB Oslo har utviklet lanseringskampanjen, som er den første kampanjen byrået gjør for treningssenterkjeden.

– Det er fint at Fresh Fitness tør å utfordre kategorispråket, og går bort i fra løpetights og glinsende mennesker. Vi håper at det, og deres nye tilbud, kan senke terskelen for at flere drar både seg selv, og gode venner, ned trapper og bortover grus til sitt nærmeste Fresh Fitness-senter, forteller kreatørene i DDB Oslo. 

– Vi ønsket oss en ny vri, og et litt annerledes uttrykk enn vi vanligvis ser i kommunikasjonen rundt treningssentre, og håper vårt nye konsept Fresh Smart gjør at mange venner blir dratt med til et Fresh Fitness-senter i 2017, sier Christelle Stangebye-Hansen, nordisk markedssjef i Fresh Fitness.

Tilbudet Fresh Smart varer t.o.m 31. januar 2017.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.