Mat på nett forandrer Norge

Arbeid av Heydays

Heydays har hjulpet Kolonial.no med å synliggjøre hvordan mathandel på nett i 2016 foregår.

Vi har samarbeidet med et Kolonial.no siden oppstarten, og det har vært en helt sinnssyk reise. Man må bare ta av seg hatten for den gjengen der. Heydays’ ansvar har ligget på løpende utvikling av identitet og UI-elementer, dekor av hentepunkter og kjøretøy, motion graphics og endel art direction-oppgaver. I tillegg har vi som en av flere samarbeidspartnere vært inne i diskusjoner rundt kommunikasjonsstrategi.

Rett før jul ble vi utfordret av markedsteamet til Kolonial.no til å hjelpe dem med å lansere en webbasert rapport rettet mot kundene, om hvordan handelen har vært og selskapet har utviklet seg. Små historier med brukerdata sydd sammen ved hjelp av foto, video og illustrasjoner. Heydays har hatt ansvar for planlegging, design og front-end, i samarbeid med tech-teamet til Kolonial.no, som knyttet løsningen opp mot backend. 

– Heydays har gjort en fantastisk jobb! Sier markedssjef Mats André Kristiansen i Kolonial.no.

Å jobbe med selskaper med en så eksplosiv vekst har vært både utfordrende og veldig motiverende for oss. Hele 450 har Kolonial.no som arbeidsgiver nå, kontra 90 på samme tidspunkt i fjor. Et slikt tempo krever et langt tettere samarbeid og masse tillit hos kunden. Det har vi fått og vi er superstolte av å være med på denne reisen som er helt unik i Norge. 

Løsningen finner du her (logg inn for en bedre brukeropplevelse).

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.