KIND brander KNUPP

Arbeid av KIND

KIND har utviklet nytt navn, visuell identitet og overall branding til Knupp, en ny utfordrer til de store hagesenter-kjedene i Norge.

Sammen med Knupp skal KIND sørge for at den nye kjeden får nok næring til å vokse seg stor og sterk. Knupp er en ny norsk hagesenterkjede lokalisert på Østlandet. Knupp er i dag syv hagesentre med ca 130 ansatte totalt. Knupp ønsker å ta rollen som kundens foretrukne lokale hagesenter med spesielt fokus på inspirasjon, engasjement, opplevelser og aktiviteter. De selger markedets ledende produkter fra de beste leverandørene innenfor planter, hagemøbler, hageutstyr, interiør og i tillegg de beste produktene til ditt kjæledyr.

Hvorfor navnet knupp?

Knupp betyr «et tidlig planteskudd» eller en spire, men kan også i det norske språk brukes som begrep om «en utmerket person».

En knupp er noe helt spesielt. Som mye her i verden vokser den seg stor, vakker og sterk, dersom den blir pleiet og gitt tilstrekkelig med omsorg. Slik er det også med oss mennesker. I hagesenteret Knupp® er de opptatt av å ta vare på alle levende vekster. Som de sier; Man høster det man sår.

– Det har vært utrolig spennende og lærerikt å jobbe med Kind når vi skulle utvikle merkevaren til vår nye hagesenterkjede. Kind fanget våre tanker på en rask og effektiv måte og kom opp med et navn og et uttrykk som vi elsket fra første stund. Jeg vil på det sterkeste anbefale Kind for sitt kreative arbeid, sier Knut Anders Berg, daglig leder i Knupp.

knupp.no

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.