Anti og POL bak kampanjen som presenterer Telenor Yng

Arbeid av ANTI og POL

Telenor lanserer i dag Telenor Yng – en helt ny mobilsatsning bare for de mellom 18-28 år.

– I utviklingen av det kreative konseptet har vi vært opptatt av å få frem Telenor Yngs konkurransekraft gjennom å fokusere på relevante fordeler for målgruppen, forklarer Strategisk rådgiver i POL, Kjetil Botten Skogly

– Det har selvfølgelig vært naturlig for oss å ta utgangspunkt i mobilen som kanal og skape innhold og løsninger som er relevante for målgruppen, og egner seg for målrettet spredning og deling innenfor ulike interesseområder, fortsetter han.  

– Aldri før har vi som byrå jobbet med større kompleksitet i forhold til segmentering og uttak. Det er bokstavelig talt utviklet hundrevis av ulike varianter basert på relevant innhold og segmentering. Dette hadde aldri vært mulig uten et svært tett og godt samarbeid med de ansvarlige i Telenor og de andre samarbeidspartnerne i prosjektet, sier Skogly.

– Vi har laget en identitet som gjennom enkle virkemidler lager rom for helt ærlig, ufiltrert og direkte kommunikasjon. Med «Unbranding» som overordnet platform har vi utviklet en identitet som ikke prøver for hardt. En identitet som fjerner unødvendige lag og heller lager rom for det som er viktig, innholdet og tilbudet, sier Behnam Farazollahi i ANTI.

– Det er dette vi liker så godt med løsningen, at den skaper rom for en ny måte å kommunisere med målgruppen på. Dette er definitivt nybrottsarbeid også for Telenor”, tilføyer Ansvarlig for Markedskommunikasjon i Telenor Mobil, Beathe Stangeland Eide.

Thomas Barre leder den nye satsingen hos Telenor. 

– Telenor har som ambisjon å være preferert operatør på tvers av livsfaser, og djuice fungerte lenge som Telenors alternativ for de unge. Nå ser vi imidlertid at Telenormerkevaren er godt posisjonert i segmentet, og med Telenor Yng har vi et ønske om å bli enda mer relevante for dem, sier han. 

Her ser du mobilsiten som er utviklet i forbindelse med kampanjen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.