Lager Mitsubishi-reklame for hele Europa

Denne gangen er det den nye Outlander-modellen PHEV S Edition og firehjulsdriftssystemet Super All Wheel Control som frontes.

83742 60961 original

Etter å ha produsert flere velykkede reklamefilmer for Mitsubishi nasjonalt og internasjonalt, har MK Norway igjen fått oppdraget med å lage Mitsubishi-film for det europeiske markedet.

Denne gangen er det den nye Outlander-modellen PHEV S Edition, og spesielt dens firehjulsdriftssystem Super All Wheel Control som skal frontes.

Den norske importøren har opparbeidet seg stor tillit i Mitsubishisystemet og dette oppdraget er nok et bevis på det. I tillegg er norsk natur er en perfekt arena for å vise frem et firehjulsdriftssystem som takler alle typer kjøreforhold, her kan man jo faktisk møte alle årstider i løpet av en dag.

– Vi legger vekt på solid kvalitet i produksjonen av vårt markedsmateriell, og det har blitt lagt merke til av Mitsubishi internasjonalt. Dette er et kompliment for oss og en anerkjennelse av det arbeidet vi gjør sammen med våre partnere, sier markedssjef Marius Rosenberg Amundsen.

Den japanske bilgiganten har foreløpig sikret seg rettighetene for 34 land og filmen vises i Norge fra begynnelsen av mars.

Filmen er produsert av Tangrystan med Pekka Hara på regi.