Mens vi venter på dommedag – Les Morgenbladet

Arbeid av Los & Co

I en tid full av alternative fakta og Bowling Green-massakrer, blir grundig journalistikk stadig viktigere.

Morgenbladets ferskeste kampanje spiller på følelsen mange sitter med i dag; den snikende fornemmelsen av at dommedag ikke er så langt unna. 

– Når verden tilsynelatende går av hengslene, blir det enda viktigere å forstå hva som egentlig foregår der ute. Nå, mer enn noen sinne, trenger vi klare analyser, gode forklaringer og årsakssammenhenger, sier Kristine Gjerald, markedssjef i Morgenbladet. 

Derfor gav Morgenbladet hele landet tre uker gratis med ukesavisen, slik at de kunne lese seg opp på verden mens den fortsatt er her. Kampanjen gikk over fire uker, og er laget i samarbeid med Los & Co.

Morgenbladet er en av få aviser i Norge som har et økende antall abonnenter, spesielt hos yngre målgrupper. Her kan du lese mer om Morgenbladets oppsving.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.