Nytt spillkonsept ga nytt kommunikasjonskonsept

Arbeid av Siste Skrik Kommunikasjon

Nabolaget endrer spillet ved å ha daglige trekninger, og da blir det fort en liten kampanje som skal fortelle akkurat det.

Fra og med lørdag 25. februar ble det innført daglige trekninger i spillet Nabolaget. Det er derfor sparket i gang en kampanje, der tre korte filmer er en sentral del. 

– Det er gøy med litt humor der vi kan belyse de små scenene vi hver dag går i gjennom og som vi ikke alltid vinner. Selv en sånn dag kan det nå altså dukke opp et lyspunkt i form av en vinner-sms fra oss, sier Rita Helgesen fra Norsk Tipping i en kommentar. 

Fremdeles deltar du med din folkeregistrerte adresse og hovedvinneren trekkes tilfeldig. Naboene til hovedvinneren mottar også pengepremier, hvis de har spilt da. Nå kan du altså vinne en million fredag og 10.000,- alle andre dagene i uka. 

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.