Doodle your way into chillness med Cheez
Norges mest solgte snacks, Cheez Doodles, er tilbake på TV med et nytt og avslappende slapt konsept: Doodle your way into chillness.
Aktuelt byrå
Los & Co
– I en hverdag som stadig blir mer hektisk og masete, ønsket vi å gi folk både en oppfordring og en unnskyldning til å ta det rolig med Cheez Doodles, sier Ales Marie Sletnes, produktsjef for Cheez Doodles.
Derfor har Cheez Doodles tatt utgangspunkt i det som er særegent for den gulglinsende snacksen, nemlig at Doodles får folk til å slappe av.
– Avslapning er en naturlig del av Cheez Doodles. Når du spiser Doodles, tar det over både hender, munn og sanser, noe som nærmest tvinger deg til å innta en chill posisjon og bare leve i det cheezy nuet. Vi kaller dette å doodle, sier Sletnes.
I samarbeid med Los & Co og Fantefilm har Cheez Doodles skapt et univers hvor Doodles er et motstykke til STREES og mas. Stil og tone er både absurd og utpreget cheezy, og oppfordrer alle til å slappe av ved å «Doodle your way into chillness».
– Filmen er en del av en større kampanje hvor vi kommer til å fokusere på avslapning, chillness og max læksing, sier kreatørteamet i Los & Co, Kaja Wang og Nora Eide.