Egg-jakta er i gang!

Arbeid av Los & Co

I påsken vil tusenvis av nordmenn lete etter påskeegg rundt kjøkkenbordet. Nærmere bestemt på melkekartongene til Q-Meieriene.

Q liker å involvere og engasjere forbrukerne. Det er nemlig sånn virkelig gode og nyttige produkter skapes. Denne påsken ønsket Q å gi forbrukerne en hyggelig overraskelse, en morsom oppgave hele familien kunne kose seg med under lange påskefrokoster. Løsningen ble å gi kartongene et mylderdesign med påskeegg gjemt innimellom illustrasjonene.

– Q-forbrukerne er smarte folk med øye for detaljer, så vi både håper og tror at egg-jakta vil engasjere, sier Hallvard Nilsen, designer i Los & Co.

– Våre forbrukere har bedt oss om å engasjere og underholde med melkekartongene våre, så det er skikkelig stas når vi i Q for første gang lanserer en påskekartong for liten og stor. Sammen med Los & Co, GRID Design og illustratør Flu Hartberg har det vært en fryd å utvikle konseptet. Mottakelsen har også vært super, og en uke før påsken starter har allerede over 2000 forbrukere sendt inn sine løsninger på vår konkurranseside på www.qmeieriene.no, forteller Senior Produktsjef Øystein Skreien.

Sjekk ut konkurransen her.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.