Visuell identitet for Arntzen de Besche

Arbeid av Breakfast

Breakfast med ny profil til et av landets største advokathus.

Arntzen de Besche er landets 7. største advokatfirma. De bistår norske og internasjonale selskaper, myndigheter og organisasjoner. Da de trengte hjelp til ny profil tok de kontakt med Breakfast. Oppgaven var å designe ny visuell identitet, målet var å løfte, tydeliggjøre og modernisere merkevaren sin. På en måte som gjør dem unike i sin kommunikasjon.

Et sterkt fokus på lagspill, der mange prosjekter gjøres i fellesskap, var gjennomgående viktig for det visuelle uttrykket. Formene i symbolet representerer teamwork, helhet og veien videre. Den dynamiske profilen med et tilhørende bibliotek av profilbærende illustrasjoner er tatt ut i all kommunikasjon og alle flater hos selskapet. Et stilrent, lett gjenkjennelig uttrykk som markerer en tydelig overgang fra gammelt til nytt.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.