Det koster så lite …

Arbeid av TRY

Lavprisselskapet Talkmore er ute med et splitter nytt reklamekonsept. De ønsker nå å bli mer emosjonelle i markedsføringen.

Det nye slagordet er «Det koster så lite, men kan bety så mye» og er utviklet av teamet Karin Lund og Øystein Halvorsen som nylig har begynt å jobbe med kunden.

– I profilkommunikasjonen spilles det mest på den siste delen av setningen, hvor mye det kan bety for en far å få en snap eller en bestefar å motta en videosamtale, mens det på taktisk nivå fokuseres på hvor lite det faktisk koster, sier AD i TRY, Karin Lund.

Den første filmen, som nå er ute, er produsert av Fantefilm med Marius Holst på regi. 

Markedssjef i Talkmore, Christine Henriksen Aanestad, har lyst til å fokusere på alle de fantastiske mulighetene mobiltelefonen gir, uten at man trenger å bli ruinert.

– Mobilen finner stadig nye bruksområder; den er blitt lommebok, navigasjonsverktøy, leksikon, fotoapparat, tv, radio og mye mer. Og ikke minst er mobilen et fantastisk verktøy når det gjelder de viktige tingene i livene våre; kontakten med de vi er glad i, avslutter Aanestad.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.