Det koster så lite …

Lavprisselskapet Talkmore er ute med et splitter nytt reklamekonsept. De ønsker nå å bli mer emosjonelle i markedsføringen.

85308 c038f original
85309 f1bfe original

Det nye slagordet er «Det koster så lite, men kan bety så mye» og er utviklet av teamet Karin Lund og Øystein Halvorsen som nylig har begynt å jobbe med kunden.

– I profilkommunikasjonen spilles det mest på den siste delen av setningen, hvor mye det kan bety for en far å få en snap eller en bestefar å motta en videosamtale, mens det på taktisk nivå fokuseres på hvor lite det faktisk koster, sier AD i TRY, Karin Lund.

Den første filmen, som nå er ute, er produsert av Fantefilm med Marius Holst på regi.

Markedssjef i Talkmore, Christine Henriksen Aanestad, har lyst til å fokusere på alle de fantastiske mulighetene mobiltelefonen gir, uten at man trenger å bli ruinert.

– Mobilen finner stadig nye bruksområder; den er blitt lommebok, navigasjonsverktøy, leksikon, fotoapparat, tv, radio og mye mer. Og ikke minst er mobilen et fantastisk verktøy når det gjelder de viktige tingene i livene våre; kontakten med de vi er glad i, avslutter Aanestad.