Ingenting kommer til å gå mer på kino enn dette

Arbeid av Morgenstern

Morgenstern har laget logo, nettside, kino-vignett og infofilm for CAPA.

Med 43 kinoer og mer enn 5 millioner besøkende i året er CAPA en gigant innenfor kinoreklame. Nå har Morgenstern hjulpet dem med ny logo, nettside, kino-vignett og infofilm. 

– Det har vært viktig i prosessen å friske opp, modernisere og lage en mer helhetlig identitet som tydeliggjør hvem CAPA er og hva de tilbyr, sier Philip Notland, AD og formgiver i Morgenstern.

– Også har det vært ekstra fantastisk å jobbe med Anders Drage, de megaflinke folka i Stir og ikke minst Uhørt. Sammen har vi laget den filmsnutten som kommer til å gå mest på kino av alt de neste fem årene.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.