DDB og McDonald’s tar burger’n til nye høyder

Arbeid av DDB Oslo

Det siste tilskuddet i det store universet av gourmetburgere kommer fra McDonald’s og har fått navnet Homestyle.

Det siste tilskuddet i det store universet av gourmetburgere kommer fra McDonald’s og har fått navnet «Homestyle».

Det er lansert tre burgere i år, og alle har fått hver sin høytflyvende tv-reklame. Filmene er laget av DDB i samarbeid med Willy Nikkers

Filmene er en del av en større kampanje for å lansere konseptet «Homestyle», en serie helt nye gourmet-hamburgere med ekstra fokus på gode råvarer og nye smaker. 

– Dette er en nyhet først og fremst for sansene, noe vi har prøvd å skildre ved å se for oss hva sansene hadde respondert på denne nyheten, hadde de kunnet verbalisere seg eller på annet vis kommunisere, forteller kreativt team i DDB, Kenneth Lamond og Even Moseng.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.