Feirer kjærlighet til underholdning

Arbeid av TRY

I en nordisk kampanje feirer Canal Digital kjærlighet til underholdning med ny film og et oppdatert visuelt uttrykk under paraplyen «Alltid underholdning».

Canal Digital Satellitt går i dag på med nytt nordisk reklamekonsept utarbeidet av TRY, produsert i samarbeid med APT og Bacon OSL. Reklamekampanjen starter i Norge, og vil tas ut i alle de nordiske landene de neste ukene. 

Kampanjen er tilpasset med ulike elementer for TV, Butikk, Digitale kanaler og print. I tillegg oppdateres Canal Digitalis egne kanaler, som nettsider, med nye visuelle elementer fra kampanjen.

– Vi har ambisiøse mål for å vise hvorfor vi er relevante for vår hovedmålgruppe, foreldre med barn, i en moderne æra med endrede TV-vaner. Med et svært bredt underholdningstilbud som satellitt-kunder kan konsumere via vår innholdsrike plattform, trenger vi å stå ut i markedet og vise hvordan våre funksjonelle produkter bidrar til en bedre TV-hverdag, sier Camilla Herland, Nordisk Brand & Positioning Manager iCanal Digital Satellitt. 

Krevende oppgave

Målet med kampanjen er å styrke Canal Digitals posisjon som en moderne leverandør av TV, og samtidig synliggjøre bredden av innhold som tjenesten tilbyr

– Det var en krevende brief vi ga til Try, og underveis har vi utfordret hverandre og utviklet et konsept som vi mener dekker essensen i det Canal Digital leverer, nemlig underholdning hvor og når man vil ønske det, sier Herland

Sentralt i kampanjen står ny reklamefilm under temaet «Vi har samlet alle former for kjærlighet i strømmetjenesten vår».

– Vi ønsker å formidle vår kjærlighet til godt innhold og bredden som ligger i vårt underholdningsunivers. Filmen spiller både på ulike innholdssjangre og ulike former for kjærlighet for å underbygge bredden i tilbudet, avslutter  Herland

Spennende utfordring

– Det har vært utrolig spennende for hele teamet hos TRY og APT å jobbe med denne oppgaven for Canal Digital. Vi har både jobbet tett med kunden for å få på plass en helt ny og strategisk kommunikasjonsretning med «Alltid underholdning», og vi har jobbet på tvers av de ulike avdelingene og fagområdene i TRY-huset. Vi gleder oss til fortsettelsen, sier Catharina Kokkim, kundeansvarlig i TRY.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.