Lett å se bra ut med Boys of Europe

Arbeid av Tinagent og Pål Laukli

I sin nye kampanje ønsker Boys of Europe å vise forskjellige mennesker når de gjør det de liker best, fremfor modeller i oppstilte settinger.

Pål og Trude Laukli er i gang med å skyte en serie filmer og stills direkte for Boys of Europe. Første film ut er med proffbokser Kevin Melhus

Markedsjef Marie Lennemo Rossvik i Boys of Europe forklarer:

– Tanken bak kampanjen er å vise at det er lett å se bra ut i merkene fra Boys of Europe, uansett hvem du er og hva du liker å gjøre. I kampanjen ønsker vi å vise forskjellige mennesker når de gjør det de liker best, fremfor modeller i oppstilte settinger. Boys of Europe er for folk flest og med 60 butikker i Norge er det på tide å vise folk hva vi står for og hva vi kan tilby.

Kampanjen utføres i flere kanaler samtidig. Butikk, sosiale medier, VG nett, hjemmeside, senterannonser og kundeklubb.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.