Sunniva omfavner naturen i ny kampanje

Arbeid av TRY

Nytt kreativt konsept fokuserer på å tydeliggjøre og hylle Sunnivas nære forhold til naturen, og hvordan det påvirker og skaper den unike smaken på juicen.

Sunniva er i disse dager klare med ny profilkampanje basert på et nytt kreativt konsept som understreker juiceprodusentens nære forhold til naturen.

– Vi landet på det kreative universet «Naturen er fantastisk. Smak på den» fordi vi ville lage kommunikasjon som tydelig viste kraftoverføringen fra naturen til juicen vår, og den forfriskende energien det igjen gir deg som forbruker, sier markedssjef i Sunniva, Linn Sinnes Abrahamsen.

Kampanjen ble nylig lansert med ny profilfilm signert TRY og Atlas. Filmen tar oss med til Hardanger, hvor vi følger reisen til et epletre fra frø til innhøsting. Gjennom naturens fantastiske krefter blir vi vitne til hva som ligger bak eplene som gir Sunniva den unike smaken. Filmmusikken er klassikeren «What a Wonderful World» satt til nye toner av Anders Kjaer og sunget av den norske artisten Emelie Hollow.

– Når visjonen til Sunniva er å dyrke sitt forhold til naturen, er det ganske fint hvordan de ga oss tilliten til å la naturen snakke for seg selv, sier TRY-kreatør Caroline Riis.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.