Godt å være godt voksen! 

Arbeid av McCann Oslo

TINE Styrk og McCann slår et slag for de udelt positive sidene av det å være voksen.

At TINE Styrk inneholder mer protein og er rik på kalsium og Vitamin D er ikke helt ukjent. Det er i hvert fall ingen hemmelighet at disse næringsstoffene har en gunstig effekt på muskler og skjelett. Så hva var da utfordringen? 

– For oss ble det ganske fort åpenbart at Styrk manglet en tydelig rolle i folks liv. Ikke minst blant de folkene som har ekstra godt av mer av det beste fra melken. Vi ville derfor slå et slag for de udelt positive sidene av det å være voksen; tryggheten og likevekten som kommer inn i livet med alderen, sier teamet hos McCann.

Livet blir bedre – ta vare på kroppen

– Utfordringen med Styrk var å klare å samle oss om ett kommunikasjonskonsept. Produktene i Styrk-serien passer i utgangspunktet for flere målgrupper og vi ønsket å favne bredt. Utfordringen vår ble å konseptualisere ett merke til flere målgrupper med ulike budskap og språk, sier Hege Fjereide, merkevaresjef i TINE.


– McCann var sterke i anbefalingen om å tørre å velge bort og satse på den ene målgruppen som har størst nytte av disse produktene. Der mange produkter og merkevarer i dag problematiserer rundt kroppslige utfordringer som følger med voksenlivet, falt vi for McCanns tilnærming om å bejuble voksenlivet, og alt det fine som faktisk følger med å være akkurat her i livet, Fjereide. 
McCann har laget lanseringskampanjen for «nye» Styrk, mens Cretalux står bak nytt pakningsdesign.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.