UFF, da!

Arbeid av Dinamo

Hanne og Henrik hos Dinamo har laget et nytt radiokonsept for UFFs innsamling av brukte klær.

UFF samler inn brukte klær og sko i grønne bokser, som går til ombruk. Overskuddet går til gode formål. I tillegg er UFF et godt, norsk kraftuttrykk. Slikt blir det radio av. I mediespilleren finner du de første fem spottene på det nye konseptet. Spottene er produsert av Både Og, med Eskil Paus på regi, og kan høres på P4-kanalene.

I innsalgspresentasjoner, står det gjerne noe sånt som at «vi jobber analytisk og strategisk med kommunikasjon. Og utvikler konsept og kampanjer i tett samarbeid med våre kunder».

– Og stort sett er det helt sant. Men av og til snubler vi også over en fiks ide(!) som vi selv mener at fortjener å settes til livs, selv om vi skyter fra hofta. Og da er det veldig gøy når både produksjonsselskap og kunde synes det er like fint, forteller kreatørene bak jobben, Hanne Martinsen og Henrik Berg Slang.

Klikk på lydsymbolene under bildet i saken for å høre radiospottene.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.