Stamkundene foretrekker Koppen

Arbeid av New Work

Komiker Hasse Hope spiller samtlige roller i den nye kampanjen for Koppen fra Circle K.

I kampanjen, som går på Facebook, spiller komiker Hasse Hope fem ulike stamkunder som alle har et spesielt forhold til Circle K og Koppen.

– Koppen til Circle K er et svært populært reisefølge for tusenvis av nordmenn. Vi vil vise hva den betyr for ulike kunder, forteller Sindre Holme og Sølvi Eirin Mobakken som er det kreative teamet bak kampanjen.

Trond Eriksen er digitalansvarlig i Circle K Norge. Han forteller at Koppen 2018, som gir kundene fritt valg av varm drikke gjennom året, er en av selskapets viktigste produktlanseringer i år:

– Koppen har vært med oss i over 10 år. Den er viktig for å bygge lojalitet til kundene våre, og en god grunn til at mange stopper på våre stasjoner enten de er på vei til jobb, hytta eller bare ønsker et avbrekk i hverdagen, sier Eriksen.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.