La Godtlevert fikse middagen

Arbeid av Something Good

Løsningen på hvordan småbarnsforeldre skal få en en hektisk hverdag til å gå i hop og samtidig få i ungene sunn og god middag.

Godtlevert er på lufta med en ny reklamefilm signert Something Good. Filmen er produsert av det nystartede produksjonsbyrået Betty Filmproduksjon ved regissør Marius Soma

– Som ledd i det strategiske arbeidet har vi fokusert på å ta tak i  hverdagsstresset spesielt småbarnsforeldre kjenner seg igjen i. Følelsen som oppstår når du skal få en hektisk hverdag til å gå i hop mens ungene maser og du spinner i det evinnelige hamsterhjulet, forteller Markus Lind, kreativ leder i Something Good.

–  På toppen av det hele skal du begynne å tenke kreativt på hva du skal ha til middag og hvordan du skal få i ungene sunn middag. Det etterlatte inntrykket skal altså være at Godtlevert er her for å være løsningen på nettopp dette. Det unike med Godtlevert er nemlig at middagsrettene allerede er satt sammen av profesjonelle kokker etter din smak. Alt du trenger å gjøre er å tilberede maten. En prosess som også har ganske lav terskel, uten at det går utover kvaliteten på maten, sier Lind.

– Mange kjenner seg igjen

– Filmen har allerede vist til gode resultater med en enorm oppsving i antall kundehenvendelser. Dette viser at vi har truffet godt i kjernemålgruppa vår Jeg tror det er fordi veldig mange kjenner seg igjen i filmen, sier Tor Henrik Stenhagen, Brandsjef i Godtlevert.

– Godtlevert er en utrolig spennende merkevare å jobbe med. Det er givende å jobbe tett sammen med kunden helt fra idéutvikling til ferdig prosjekt. Det er da man oppnår de beste resultatene, avslutter Mai-Bente Paulsen, rådgiver og daglig leder i Something Good.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.