«Bekymret mor» i ny film fra Talkmore

Arbeid av TRY

Talkmore er klare for å bevege folk med sin tredje film laget på emosjonelle reklamekonseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye».

I fjor ble det nye Talkmore-konseptet «Det koster så lite, men kan bety så mye» lansert. Nå kommer tredje filmen i samme universet, og Marius Holst fra Fantefilm har hatt regien også denne gangen.

– Konseptet har slått veldig godt an hos publikum. Både tester og kommentarfeltene på Facebook har vært rørende lesing for oss i Talkmore, sier markedssjef Christine Henriksen Aanestad.

Den nye filmen har fått tittelen «Bekymret mor» og har premier på TV og kino i disse dager.

– Vi håper jo selvfølgelig at den nye filmen også vil slå godt an. Denne gangen ønsker vi å vise hvordan mobilen noen ganger kan være til hjelp når ting har låst seg litt mellom mennesker. Vi kommuniserer på stadig nye måter, men mye er også likt, som for eksempel forholdet mellom mødre og døtre, avslutter Aanestad.

Filmen er en del av en større pakke, med både taktiske filmer og annonsering i sosiale medier. Her vil det være mer fokus på konkrete produktbevis for å få frem at det faktisk «koster så lite» å være Talkmore-abonnent.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.