Artikler

Russere invaderer reklamenorge

Det russiske reklamebyrået Miguelivanov.com har nylig sluppet en stor kampanje der Oslo er stand-in…

Nedtelling til Gullblyanten: Tom Andersson

I Kitchen har han ansvar for innhold, sosiale medier, performance, tjenester og alt nytt og spennen…

Slik blir 2017 – ifølge Daughter

Hva kan vi vente oss i året som kommer? Det lille, kvinneorienterte reklamebyrået Daughter har sett…

Internasjonale oppdrag for Empefire-leder

Ben Christensen, byråleder i Empefire, skal for andre år på rad delta i juryen som skal kåre de bes…

Nye regi-krefter i Motion Blur

Regiduoen Leif Henning Broch Johnsen og Christian Mona tar steget fra Motion Blur Digital til Motio…

Nedtelling til Gullblyanten: Simen og Endre

DDB-teamet Simen Instefjord Ødemotland og Endre Bruskeland tipser oss om bra jobber i forkant av Gu…

Ung duo designer seg inn i fremtiden

Da Lab3-designerne Gard Hagen og Steinar Løvli begynte på praksisperioden hos Trigger i august, fik…

Nedtelling til Gullblyanten: Alexander og Hans Magne

SMFB-duoen forteller oss hvor det kreative skapet skal stå.

Sølvfilm til Vinmonopolet

Vinmonopolets reklamefilm «Vær så snill!» er kåret til den beste kinoreklamen i fjerde kvartal i 20…

Oslo Medtech + Superblaise

Superblaise melder at de starter det nye året i toppform etter å ha fått Oslo Medtech på kundeliste…