Cannes

5 løver og 13 shortlister... Ttrist, skuffende, men rettferdig.

Cannes i år: BARE 5 løver og 13 shortlister... Ja, det var trist, veldigskuffende, svært deprimerende, menjo langt fra å være urettferdig. De siste 5 årene har nivået gått ned, synketrett og slett. Bare tenk på det, i løpet av 5 år: ingen løve i Press, iOutdoor bare 2 løver (takk Kitchen og Uncle Grey i år). Hver eneste årsiden 5 år får nordmennene mindre og mindre løver. Jeg synes virkelig at norsk reklame har blittveldig veldig kjedelig. Er det ikke på tid å gjøre noe annerledes?
Norske reklamebyråer burde slutte å kaste bortepenger på stranda i Cannes, og burde tenke på å ansatte kreative folk. Folk som tenkerannerledes... Nå er det påtid å bruke nye veier, nyekonsepter. Vaer så snill, dere, OlaNordmann og Henriette Nordmann som sitter på kontoret i deres reklamebyrå, slutt åvaere skeptsike på alt!
Nå er det sagt.